Sunday, December 26, 2010

လမ္းေလွ်ာက္ တရားရႈမွတ္ပုံ၊၊ ၊၊





အရွင္ “အလင္း စက္”ဆိုက္တြင္ အာနာပါနသတိႏွင့္စပ္၍ စာတမ္းႏွစ္ခုကို တင္ၿပခဲ့ပါသည္၊ (၁) သတိပ႒ာန္မိတ္ဆက္၊ (၂) အာနာပါနသတိ=ထြက္ေလ+၀င္ေလရႈမွတ္ပုံတုိ႔ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ စာဖတ္သူမ်ားထံမွ အားေပးစကားမ်ားကို ၾကားသိရသည့္အတြက္ အရွင္ ေက်နပ္မိပါသည္၊၊ စာဖတ္သူမ်ားကိုလည္း အထူး ေလးစားမိပါသည္၊၊ ယၡဳတခါ လိုေနေသးသည့္ လမ္းေလွ်ာက္၍ တရားရႈမွတ္ပုံကို စာဖတ္သူသုိ႔ တင္ၿပလုိက္ပါ သည္၊၊ စာဖတ္သူမ်ား လုိအပ္သည့္အခါ ဆရာလြတ္အားထုတ္ႏုိင္ေစရန္ ရည္ရြယ္၍ တင္ၿပခဲ့ၿခင္းမ်ား ၿဖစ္ပါ သည္၊၊ အရွင္ အထက္ပါစာေၾကာင္းတြင္ “လိုအပ္သည့္အခါ”ဆုိသည့္ စကားလုံးကို သုံးလုိက္သည္ကို စာဖတ္ သူ သတိၿပဳမိမည္ထင္ပါသည္၊၊ မွန္ပါသည္၊၊

လူတုိ႔သည္ တရားႏွင့္ေပ်ာ္သည္ထက္ အဆင္သင့္သလို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးေနသည္က မ်ားသည္၊၊ အေပ်ာ္မ်ားခ်ည္း သက္သက္သီးသန္႔ ခံစားခြင့္ရသည့္ေနရာမွာ လူတုိ႔ေနရာမဟုက္ေပ၊ လူသားတုိ႔၏ေနရာ ဤကပၸါတြင္ အေပ်ာ္ေရာ အပ်င္းေရာ၊ သုခေရာ ဒုကၡေရာ၊ အခ်စ္ေရာ အမုန္းေရာ၊ ႏွစ္သက္စရာေရာ မႏွစ္ၿမဳိ႔စရာေရာ၊ ေရာေပါင္းမ်ားစြာ စုၿပဳံေနသည့္ေနရာ ၿဖစ္သည္၊၊ တခါတရံလူတုိ႔အတြက္ ေရႊေငြမ်ားစုပုံ ရွိေန လွ်က္ပင္ အားကိုးရာမရွိ ၿဖစ္ေနတတ္သည္၊၊ ရွိေနသည့္ ပုိင္ဆုိင္မႈမ်ားက ကုိယ့္လိုအပ္ခ်က္ကို ၿဖည့္ဆည္း မေပးႏုိင္သည့္ အေၿခေနမ်ားစြာကို လူတုိင္းၾကဳံဘူးၾကရေပမည္၊ ထုိအခါမ်ဳိးတြင္ ဘာသာေရး တခုခု၏ အဆုံးအမမ်ား က်င့္စဥ္မ်ားက အံ့ၾသဖြယ္ရာ ကိုယ့္အတြက္အားကိုးဖြယ္ရာ ၿဖစ္ေနတတ္သည္၊၊

အာနာပါနသတိ=ထြက္ေလ+၀င္ေလရႈမွတ္မႈသည္ ဗုဒၶ၏ေဟာၾကားခ်က္ၿဖစ္ေသာ္လည္း ဘာသာမေရြး၊ လူမ်ဳိးမေရြး က်င့္ၾကံအားထုတ္ၿပီး၊ အက်ဳိးေက်းဇူးကို ခံစားႏုိင္ေသာ ပညာရပ္တခုၿဖစ္သည္၊၊ ဘ၀အားကိုးရာ မဲ့ေနေသာ လူတုိ႔အတြက္ အရွင္ ၾကဳိးစားၿပီး ဤစာတမ္းသုံးခုကို တင္ၿပေပးပါသည္၊၊
…………………………………………………………..

အာနာပါနသတိ=ထြက္ေလ+၀င္ေလကို ရႈမွတ္ရာတြင္ ဣရိယာပုထ္(၄)မ်ဳိးၿဖင့္ ရႈမွတ္ႏုိင္ပါသည္၊၊ ဣရိယာပုထ္ (၄)မ်ဳိးဆုိတာ--
(၁) သြားလွ်က္ အားထုတ္ရႈမွတ္မႈ၊
(၂) ရပ္လွ်က္ အားထုတ္ရႈမွတ္မႈ၊
(၃) ထုိင္လွ်က္ အားထုတ္ရႈမွတ္မႈ၊
(၄) ေလ်ာင္းလွ်က္ အားထုတ္ရႈမွတ္မႈတုိ႔ ၿဖစ္ပါသည္၊၊

ရပ္လွ်က္ အားထုတ္ရႈမွတ္ပုံႏွင့္ ေလ်ာင္းလွ်က္ ရႈမွတ္ပုံမ်ားမွာ ထုိင္လွ်က္အားထုတ္ ရႈမွတ္ပုံႏွင့္ မ်ားစြာ မကြာၿခားပါ၊၊ နည္းတူ အားထုတ္ႏုိင္ပါသည္၊၊ သြားလွ်က္(လမ္းေလွ်က္) အားထုတ္ရႈမွတ္ပုံမွာကား ထုိင္လွ်က္ အားထုတ္ ရႈမွတ္ပုံႏွင့္ မ်ားစြာကြာၿခားပါသည္၊၊ သြားလွ်က္ အာနာပါနသတိရႈမွတ္ပုံကို စၾကၤံကမၼ႒ာန္းဟုလည္း ေခၚၾကပါသည္၊၊

စၾကၤံကမၼ႒ာန္း အားထုတ္ရာတြင္ အဆင့္ေလးဆင့္ရွိပါသည္၊ အဆင့္ေလးဆင့္ကို စနစ္တက်အားထုတ္ ရႈမွတ္မည္ဆုိလ်င္ သတိအား အၿမန္ဆုံးေကာင္းလာတတ္ၿပီး၊ တရားအားထုတ္ရသည္ကိုလည္း ေပ်ာ္လာတတ္ ပါသည္၊၊ ထုိင္လွ်က္အားထုတ္ၿခင္းသည္ အခ်ိန္ၾကာလာေသာအခါ ေ၀ဒနာဖိစီးလြန္းၿပီး ၿငီးေငြ႔လာတတ္သည္ဟု အေတြ႔အၾကဳံမ်ားစြာရွိသည့္ ဆရာေတာ္တပါး မိန္႔ဘူးသည္ကို သတိရမိပါသည္၊၊

ထုိ႔ေၾကာင့္ အာနာပါနသတိ=ထြက္ေလ+၀င္ေလကို အားထုတ္ေသာအခါ ထုိင္၍အားထုတ္ ရႈမွတ္နည္း တမ်ဳိး တည္းကိုမၿပဳဘဲ စၾကၤံကမၼ႒ာန္းႏွင့္တြဲၿပီး၊ ထုိင္၍ နာရီ၀တ္၊ လမ္းေလွ်ာက္၍ နာရီ၀က္စသည္အားၿဖင့္ အားထုတ္ ရႈမွတ္မည္ဆုိလ်င္ ပို၍အက်ဳိးသက္ေရာက္မည္ ၿဖစ္ပါသည္၊ ခႏၶာကုိယ္ပင္ပမ္းမႈလည္း မ်ားစြာသက္သာမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊

လမ္းေလွ်ာက္၍ မွတ္ပုံအဆင့္(၄)မ်ဳိး--
(၁) လွမ္းတယ္၊
(၂) လွမ္းတယ္၊ ခ်တယ္၊
(၃) မတယ္၊ ေရႊ႔တယ္၊ ခ်တယ္၊
(၄) မတယ္၊ ၾကြတယ္၊ ခ်တယ္၊ ထိတယ္၊

စၾကၤံကမၼ႒ာန္းရႈမွတ္မည့္သူသည္ ေၿခအလွမ္းႏွစ္ဆယ္ခန္႔ ေလွ်ာက္လွမ္းစာမွ် ေၿမေနရာတခုကို ေရြးခ်ယ္ရပါ မည္၊ ညီညာသည့္ ေၿမေနရာၿဖစ္လ်င္ ပိုေကာင္းပါသည္၊၊ မတ္တတ္ရပ္ေသာအခါတြင္လည္း ခႏၶာကိုယ္ကို တည့္မတ္ေအာင္ ရပ္ရပါမည္၊ စိတ္ကိုေၿခဖမုိးေပၚတြင္ ထားရပါမည္၊၊ ပထမဆုံးစလွန္းသည့္ ေၿခလွမ္းကို ညာဘက္က စလွမ္းသည္ၿဖစ္လ်င္ “ညာလွမ္းတယ္”၊ ဘယ္ဘက္ကစလွမ္းသည္ၿဖစ္လ်င္ “ဘယ္လွမ္းတယ္” ဟုမွတ္ ရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ မိမိစတင္၍ ေၿခလွမ္းသည့္ဘက္မွစတင္ၿပီး “ဘယ္လွမ္းတယ္၊ ညာလွမ္းတယ္၊” “ဘယ္လွမ္းတယ္၊ ညာလွမ္းတယ္”ဟု မွတ္သည္ကို စၾကၤံကမၼ႒ာန္းပထမအဆင့္ မွတ္နည္းဟု ေခၚပါသည္၊၊ တရားအမွတ္ၿဖင့္ ေၿခလွမ္းေသာအခါတြင္ သာမာန္မေႏွးလြန္း၊ မၿမန္လြန္းေသာေၿခလွမ္းၿဖင့္ သတိမွတ္သင့္ ပါသည္၊၊

စၾကၤံကမၼ႒ာန္းရႈမွတ္ေသာအခါတြင္လည္း ထုိင္လွ်က္ရႈမွတ္စဥ္ကကဲ့သုိ႔ပင္ နာက်င္မႈအမ်ဳိးမ်ဳိး၊ ခံစားမႈအမ်ဳိးမ်ဳိး၊ ေ၀ဒနာအမ်ဳိးမ်ဳိးႏွင့္ အာရုံအမ်ဳိးမ်ဳိးတုိ႔ ၀င္ေရာက္လာမည္ၿဖစ္ပါသည္၊၊ စိတ္အၿပင္သုိ႔လြင့္ၿခင္းမ်ား၊ အတိတ္က အၿဖစ္အပ်က္မ်ားကို ၿပန္လည္သတိရေနၿခင္းမ်ားလည္း ၿဖစ္ေပၚလာမည္ပင္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ၿဖစ္ေပၚလာသမွ်ကို သတိမလြတ္ဘဲ မွတ္ေနရမည္ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ေပၚလာသမွ်ကို မွတ္ေနရင္းက ထုိအၿဖစ္အပ်က္မ်ားႏွင့္ အာရုံမ်ား အလုိလို ရပ္တန္႔သြားမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ရပ္တန္႔သြားေသာအခါ မူလရႈမွတ္ေနသည့္ ေၿခလွမ္းမႈ “ဘယ္လွမ္း တယ္၊ ညာလွမ္းတယ္”ကို ၿပန္လည္ ရႈမွတ္ ရမည္ၿဖစ္ပါသည္၊၊

“ဘယ္လွမ္းတယ္၊ ညာလွမ္းတယ္”ဟုဆုိေသာ ပထမဆင့္ကို ရႈမွတ္သၿဖင့္ သတိခုိင္လာၿပီ၊ ေၿခလွမ္းတုိင္းကို သတိကပ္လာၿပီဆုိလ်င္ “ေၿခတစ္လွမ္း ကုေဋတသန္း”ဆုိသကဲ့သို႔ ပထမဆင့္ကို ေအာင္ၿမင္လာၿပီ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ဤပထမအဆင့္သည္ မွတ္ရလြယ္ကူလြန္း၍ တရားမွတ္တာ ဒီေလာက္လြယ္ရသလားဟုပင္ ေမးသူမ်ား ရွိပါသည္၊၊ လြယ္သည္ဟု ထင္ရေပသည့္ ကိုယ့္ေၿခလွမ္းကို သတိထားသူအလြန္နည္းလြန္းေသာေၾကာင့္ တသက္တာ ခလုတ္တုိက္ၿပီး ေၿခမကြဲဘူးသူ မရွိသေလာက္ရွားလွသည္၊၊ ငယ္စဥ္ကတည္းကသာ သတိပ႒ာန္ဗဟုသုတရွိသူၿဖစ္ပါက လူတုိင္းသတိေကာင္းၿပီး၊ ပညာေရးဘက္တြင္လည္း ေတာ္သူခ်ည္းၿဖစ္ မည္မွာ မလြဲပါေခ်၊၊

စၾကၤံကမၼ႒ာန္း ပထမအဆင့္ကို ေအာင္ၿမင္ၿပီး ေၿခလွမ္းတုိင္းကို သတိခိုင္မာလာၿပီးသူသည္ ဒုတိယအဆင့္သုိ႔ တဆင့္တက္ၿပီး ရႈမွတ္အားထုတ္ရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ဒုတိယအဆင့္တြင္ ေၿခလွမ္းရာတြင္ ေၿခလွမ္းမႈႏွင့္ ေၿခ ေၿမသုိ႔ခ်မႈကုိ မွတ္ရမည္ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ေၿခေထာက္စလွမ္းသည္ကို ‘လွမ္းတယ္’ဟု မွတ္ရပါမည္၊ ေၿမသို႔ေၿခခ်လိုက္ သည္ကို ‘ခ်တယ္’ဟုု မွတ္ရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ေၿခလွမ္းတုိင္းကို မွတ္ေနရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ဤအဆင့္တြင္ အဆင့္ႏွစ္မ်ဳိးၿဖစ္ေနသည္ကို ရႈမွတ္သူအေနၿဖင့္ သိရမည္ၿဖစ္ပါသည္၊၊ လွမ္းတယ္+ခ်တယ္ဟူ၍ ၿဖစ္ပါသည္၊၊

ဒုတိယအဆင့္ကို ရႈမွတ္ေအာင္ၿမင္ၿပီးလ်င္ တတိယအဆင့္သုိ႔ တဆင့္တက္ၿပီး အားထုတ္ရႈမွတ္ရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊ တတိယအဆင့္တြင္ တရားရႈမွတ္သူသည္ ေၿခလွမ္းရန္အတြက္ ေၿခေထာက္မသည္ကို ‘မတယ္’ဟု မွတ္ရပါသည္၊ ေၿခေရွ႔သို႔ေရႊ႔လုိက္သည္ကို ‘ေရႊ႔တယ္’၊ ေၿခေၿမသို႔ခ်လုိက္သည္ကို ‘ခ်တယ္’ဟု သုံးဆင့္ မွတ္ရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ဤအဆင့္တြင္ တရားရႈမွတ္သူသည္ ေၿခလွမ္း၏ အမူအရာသုံးမ်ဳိးကို မွတ္သားေနရ သည္ကို သတိၿပဳရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ မတယ္+ေရႊ႔တယ္+ခ်တယ္ဟူ၍ ၿဖစ္ပါသည္၊၊

တတိယအဆင့္ကို ရႈမွတ္ေအာင္ၿမင္ၿပီးလ်င္ စတုတၳအဆင့္ကို ေနာက္ဆုံးအဆင့္အၿဖစ္ တဆင့္တက္ၿပီး အားထုတ္ ရႈမွတ္ရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ စတုတၳအဆင့္တြင္ တရားရႈမွတ္သူသည္ ေၿခလွမ္းရန္ ေၿခေထာက္ကို မသည္ကို ‘မတယ္’ဟု မွတ္ရပါသည္၊ ေၿခေထာက္ေရွ႔သို႔ေရႊ႔လိုက္သည္ကို ‘ေရႊ႔တယ္’ဟု မွတ္ရပါသည္၊ ေၿမသုိ႔ ေၿခေထာက္ ခ်လိုက္သည္ကို ‘ခ်တယ္’ ဟု မွတ္ရပါသည္၊ ေၿမႏွင့္ ေၿခဖ၀ါးတုိ႔ထိသည္ကို ‘ထိတယ္’ဟု အဆင့္ေလးဆင့္ခြဲၿပီး မွတ္ရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ဤအဆင့္တြင္ တရားရႈမွတ္သူအေနၿဖင့္ ေၿခလွန္း၏ အမူအရာ ေလးမ်ဳိးကို သတိကပ္ၿပီး ရႈမွတ္ေနရသည္ကို သတိၿပဳရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ မတယ္+ေရႊ႔တယ္+ ခ်တယ္+ထိ တယ္၊ ဟုအဆင့္ေလးမ်ဳိး ၿဖစ္ပါသည္၊၊

လမ္းေလွ်ာက္ကမၼဌာန္းတြင္လည္း အမွတ္သတိႏွင့္ သမာဓိတို႔ အားေကာင္းလာေသာအခါ၊ နိမိတ္သုံးမ်ဳိးႏွင့္၊ အသိၪာဏ္အမ်ဳိးမ်ဳိးတုိ႔ ေပၚေပါက္လာမည္ၿဖစ္ၿပီး၊ လုိအပ္သည့္အဆင့္တြင္ ၀ိပႆနာသို႔ကူးရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ၀ိပႆနာသို႔ကူးေသာအခါ ေၿခလွမ္းေသာအခါ လွမ္းေသာအမူအရာမ်ားသည္ ရုပ္ၿဖစ္သည္၊ အမွတ္သတိမ်ား သည္ နာမ္ၿဖစ္သည္ဟု ေၿခလွမ္းတုိင္းကို ရုပ္+နာမ္ကြဲေအာင္ ၾကဳိးစားရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ေၿခလွမ္းအမူအရာ မ်ားကို ရုပ္+နာမ္ကြဲၿပီဆုိလ်င္၊ ရုပ္သည္လည္း မၿမဲ၊ ဆင္းရဲမႈ၊ အစုိးမရမႈသက္သက္မွ်သာ ၿဖစ္သည္ဟု လကၡဏာေရး သုံးမ်ဳိးထင္ေအာင္ ၾကဳိးစားရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ နာမ္သည္လည္း မၿမဲ၊ ဆင္းရဲ၊ အစုိးမရသက္သက္ မွ်သာ ၿဖစ္သည္ဟု လကၡဏာေရးသုံးပါး ထင္ေအာင္ၾကဳိးစား အားထုတ္ရမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊

ဤကဲ့သုိ႔ရႈမွတ္ၿခင္းၿဖင့္ အက်ဳိး+အေၾကာင္းဆပ္စပ္ပုံမ်ား၊ ရုပ္+နာမ္တုိ႔သည္ အေၾကာင္းတခုခုေၾကာင့္ အက်ဳိး အၿဖစ္ ၿဖစ္ေပၚလာေနပုံမ်ားကို သေဘာေပါက္လာမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ရုပ္သည္ ရုပ္၏သက္တမ္းရွိသမွ်သာ ရပ္ တည္ၿပီး ပ်က္စီးသြားရပုံ၊ နာမ္သည္လည္း နာမ္သက္ရွိသမွ်သာ ရပ္တည္ အသက္ရွည္ၿပီး ပ်က္စီးပုံမ်ားကို ၀ိပႆနာအၿမင္ၿဖင့္ သေဘာေပါက္လာေသာအခါ ရုပ္ကိုစြဲလန္းမႈ၊ နာမ္ကိုစြဲလန္းမႈမ်ားေလ်ာ့ပါးလာမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ လူႏွင့္အၿခားသက္ရွိအရာမ်ား၊ သက္မဲ့ အရာ၀တၳဳမ်ားအားလုံးသည္ ရုပ္နာမ္ႏွစ္မ်ဳိးၿဖင့္ ေပါင္းစပ္ဖြဲ႔ စည္းထားသည္ၿဖစ္ရကား၊ ရုပ္ႏွင့္နာမ္ကို စြဲလန္းမႈ နဲလာေသာအခါ၊ လုံး၀မစြဲလန္းေတာ့ေသာအခါတြင္ အၿခား ကိေလသာစိတ္မ်ားပါ ကုန္ခမ္းသြားမည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊

ဤအဆင့္မ်ားသည္ ေန႔ၿခင္းညၿခင္းေရာက္ႏုိင္ေသာအဆင့္မ်ားကား မဟုက္ပါ၊၊ ပါရမီၿပည့္၀သူၿဖစ္က လြယ္ လြယ္ပင္ ရရွိတတ္ၿပီး၊ ပါရမီနည္းသူမ်ားၿဖစ္ပါက သက္တမ္းႏွင့္ခ်ီၿပီးၾကဳိးစားရတတ္ပါသည္၊၊ မွတ္သားသင့္ သည္မွာ ဤအဆင့္မ်ားအထိမေရာက္သည့္တုိင္ အာနာပါနသတိႏွင့္ ၀ိပႆနာ၏အက်ဳိးသည္ လက္ရွိဘ၀တြင္ ရသည္မ်ား ရွိပါသည္၊၊ ထိုအက်ဳိးမ်ားမွာ စိတ္ဖိစီးမႈမရွိၿခင္း၊ ပူပင္မႈမ်ားေလ်ာ့က်ၿခင္း၊ စိတ္သက္သာၾကည္လင္ ၿခင္း၊ ခႏၶာကုိယ္ေပါ့ပါးၿခင္း၊ က်န္းမာေရးေကာင္းၿခင္း၊ စိတ္တည္ၿငိမ္ၿခင္း၊ စီးပြားေရးလုပ္ရာတြင္ အေတြးေကာင္း မ်ားရၿခင္း၊ စသည္တုိ႔ၿဖစ္ပါသည္၊၊

အရွင္ လမ္းေလွ်ာက္၍ တရားရႈမွတ္ပုံကိုတင္ၿပခဲ့သည္မွာ ဤတြင္အေၿခခံအဆင့္ ၿပည့္စုံၿပီဟု ယူဆပါသည္၊၊ ဆက္လက္ေလ့လာၿပီး ၾကဳိးစား အားထုတ္ရန္ၿဖစ္ပါသည္၊၊ တရားအားထုတ္သၿဖင့္ ၪာဏ္ထူးမ်ားကို ရရွိၿပီး၊ မဂ္အဆင့္ ဖုိလ္အဆင့္ ရသြားၾကေသာ သူေတာ္စဥ္တုိ႔သည္ ထုိင္လွ်က္တရားမွတ္ရင္း ရသြားၾကသူမ်ားရွိသလို ရပ္လွ်က္၊ သြားလွ်က္၊ ေလ်ာင္းလွ်က္တရားထူး ရရွိသြားသူမ်ားလည္း ရွိပါသည္၊၊ စာဖတ္သူအေနၿဖင့္ မိမိသမာဓိအရဆုံးပုံစံၿဖင့္ တရားအားထုတ္ ရႈမွတ္ရန္ၿဖစ္ပါသ္ည၊၊

သမာဓိရသည္ဆုိသည္မွာ စိတ္ၿငိမ္သက္သည္ကို ဆုိလိုပါသည္၊၊ သမာဓိမရသည့္ပုံစံၿဖင့္ ဇြတ္အားထုတ္ေန ၿပန္လ်င္လည္း တရားမတက္ဘဲၿဖစ္ေနတတ္ပါသည္၊၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ မိမိ ရႈမွတ္၍အေကာင္းဆုံးပုံစံၿဖင့္ အာနာပါန သတိကို ရႈမွတ္ၾကရန္ၿဖစ္ပါသည္၊၊ “အလင္း စက္”စာဖတ္သူမ်ား အာနာပါနသတိကို ရႈမွတ္သၿဖင့္ ေလာကီဘ၀ ၿငိမ္းခ်မ္း သာယာၿပီး၊ ေလာကုတၱရာသုခၿဖစ္သည့္ စ်ာန္ခ်မ္းသာ၊ မဂ္ခ်မ္းသာ၊ ဖုိလ္ခ်မ္းသာ၊ နိဗၺာန္ခ်မ္းသာကို ရၾကပါေစ………..၊၊ ၊၊


အရွင္ေက၀လ(အလင္း စက္)
ဘာ၀နာ၀ိဟာရ-သီရိလကၤာ
(၂၆.၁၂.၂၀၁၀)



(မွတ္ခ်က္/ ဤစာတမ္းငယ္ကို ဆရာေတာ္ ဦးသီလာနႏၵ၏ “The Benefits of Walking Meditation” စာအုပ္ႏွင့္ အရွင္ကိုယ္တုိင္ အားထုတ္ခဲ့သည့္ အေတြ႔အၾကဳံမ်ားကို ကုိးကားၿပီး ေရးပါသည္၊၊)

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP