တေန႔က မုိးသည္းထန္စြာရြာသြန္းၿပီး ေလၾကမ္းမ်ားပါ တုိက္ခတ္သည္၊၊ အရွင္ အခန္းၿပတင္းမွေနၿပီး ပတ္၀န္းက်င္ကို အကဲခပ္ေနမိသည္၊၊ ေလဒဏ္ကို မခံႏုိင္ဘဲ သစ္ပင္ၾကီးငယ္မ်ားစြာ ၿပဳိလဲကုန္သည္၊၊ တခ်ဳိ႔သစ္ပင္ၾကီးမ်ားမွာ အၿမစ္မွၿပဳိလဲၿပီး၊ တခ်ဳိ႔သစ္ပင္မ်ားမွာ အကိုင္းမွ ပ်တ္က်ဳိးကုန္သည္၊၊
နာရီအတန္ၾကာ မုိးႏွင့္ေလၾကမ္းမ်ား တုိက္ခတ္အၿပီး ၿပန္လည္၍ ရာသီဥတုသာယာ ၾကည္လင္လာ ေသာအခါ လဲၿပဳိေနေသာ သစ္ပင္မ်ားႏွင့္ က်ဳိးက်ေနေသာ သစ္ကိုင္းမ်ားကို အရွင္သြားၾကည့္မိသည္၊၊ လဲက်ေနေသာ အခ်ဳိ႔သစ္ပင္မ်ားမွာ ပင္စည္အေတာ္ၾကီးသည္ကို သတိၿပဳမိသည္၊ ဤမွ်ေလဒဏ္ေလး ကို သည္အပင္ၾကီး ဘာလုိ႔မခံနုိင္ပါလိမ့္….၊၊ ယိုင္နဲ႔နဲ႔ လဲမေယာင္ႏွင့္ က်န္ရွိေနေသာ သစ္ပင္မ်ားကို တဖန္ၾကည့္မိၿပန္သည္၊၊ ပင္စည္သိပ္မၾကီးသည့္ သည္အပင္ေတြၾကေတာ့ ဘာလုိ႔ေလဒဏ္တြင္ မလဲၿပဳိပါလိမ့္….၊၊ အေတြးေလးမ်ား ၀င္လာမိသည္၊၊
ခဏၾကာေသာအခါ သစ္ပင္အလဲ အၿပဳိ၊ အက်ဳိး၊ အပဲ့မ်ားကို သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ရန္ လူအမ်ားေရာက္ လာၿပီး၊ ခုပ္သူ ခုတ္၊ လႊၿဖင့္ ၿဖတ္သူ ၿဖတ္၊ စတင္လုပ္ေဆာင္ၾကသည္၊၊ လဲက်ေနသည့္ အပင္အၾကီး တစ္ပင္ကို လူႏွစ္ေယာက္က အေပၚမွဖိထုိင္ၿပီး ႏွစ္ေယာက္က ဟုိဘက္သည္ဘက္ လႊအၾကီးစားၿဖင့္ တုိက္ၿဖတ္ ေနၾကသည္၊၊ အရွင္ၾကည့္လုိက္ေသာအခါ သစ္တုံးၾကီးအတြင္းမွ လႊစာမ်ား တဖြားဖြား ထြက္က်လာေနသည္ကို ေတြ႔ရသည္၊၊
လႊစာမ်ားကို လက္ၿဖင့္ယူၿပီး စမ္းသပ္ၾကည့္ေသာအခါ လႊစာမ်ားမွာ မာေက်ာေနသည့္ အေတြ႔ကို မၿပဘဲ၊ ဖြာေနသည့္အေတြ႔ကိုသာ ၿပသည္၊၊ လႊဆြဲေနသည့္ သီရိလကၤာသား ဒကာေလးက “ဦးဇင္း ဒီအပင္ၾကီးက သစ္ပြပင္ၾကီးၿဖစ္ေၾကာင္း၊ အႏွစ္မပါေၾကာင္း၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ လႊဆြဲရတာလြယ္ကူေၾကာင္း ေၿပာၿပသည္၊၊”
သစ္ပင္အလဲမ်ားႏွင့္ အၾကဳိးအပဲ့မ်ားကို သန္႔ရွင္း၍ ၿပီးသြားသည္၊၊ ယုိင္နဲ႔နဲ႔ လဲမေယာင္ႏွင့္ မလဲဘဲက်န္ေနသည့္ အပင္ခပ္လတ္လတ္မ်ားကို လူႏွစ္ေယာက္ သုံးေယာက္ခန္႔က ၀ုိင္းၿပီးမတ္ထူ ေနၾကၿပီး အလုပ္သမားမ်ား အနားယူၾကေတာ့သည္၊၊ “ဒကာေလး ဒီအပင္ေတြကလည္း ယုိင္ေနတာဆုိေတာ့ ၾကည့္လုိ႔မေကာင္းေတာ့ပါဘူး၊ လႊနဲ႔မၿဖတ္ၾကဘူးလားဗ်”လုိ႔ အရွင္က ေမးလုိက္သည္၊၊ “အရွင္ဘုရား မလုပ္နဲ႔၊ ဒီအပင္ေတြက ယုိင္သာ ယုိင္တာ ဘယ္ေတာ့မွ မလဲဘူး၊ သူတုိ႔ရဲ့ အခြံပါးပါး ေလးေတြကလြဲရင္ တပင္လုံးက အႏွစ္ေတြခ်ည္းပဲ ဘုရား၊၊”
အရွင္ အခန္းတြင္းၿပန္၀င္ၿပီး စာေရးစားပြဲတြင္ ထုိင္လုိက္သည္၊ အႏွစ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ စာတမ္း တစ္ပုဒ္ေရး ခ်င္ေနတာ Sources ရွာမရ ၿဖစ္ေနတာ၊ အခုမွရသည္၊၊ သုံးဆယ္မၿပည့္ေသးသည့္ အရွင့္အသက္ အရြယ္မွာ သိပ္ၾကီးလွသည္ မဟုက္ေသး၊ အရွင္ႏွင့္ ငယ္စဥ္က အတူကစားခဲ့သည့္ ကစားေဖာ္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို မ်က္စိထဲၿပန္ၿမင္ၾကည့္မိသည္၊ ဤမွ်တုိေတာင္းသည့္ ႏွစ္မ်ားအတြင္းမွာပင္တခ်ဳိ႔က လူေလာကမွ အၿပီးအပိုင္ ထြက္ခြာသြားၾကၿပီ၊ တခ်ဳိ႔က မိသားစုဘ၀တြင္ ေရာက္ေနၾကၿပီ၊ တခ်ဳိ႔လည္း ေယာင္လည္လည္ ၿဖစ္ေနၾကၿပန္သည္၊၊
ဘ၀တစ္ခုကို ေရရွည္ မားမားမတ္မတ္ ရပ္တည္ႏုိင္ရန္ အေရးၾကီးေၾကာင္း အေတြ႔အၾကဳံမ်ားက သင္ၿပ ထားသည္၊၊ ဘ၀ကို ထိပ္တန္းက်က် ရပ္တည္ႏုိင္ရန္ ဘာေတြလုိအပ္ပါလိမ့္…၊၊ အေၿဖက သိပ္အခက္ ၾကီး မဟုက္၊ “အႏွစ္ရွိဖုိ႔ လုိအပ္သည္”ဟုၿဖစ္သည္၊၊ ဟုတ္သည္၊၊ ဘ၀တစ္ခုခိုင္မာဖုိ႔ တည္တည္ ၾကည္ၾကည္ရွိဖုိ႔ အႏွစ္လုိအပ္သည္၊၊ အႏွစ္မပါေသာ ဘ၀သည္ အႏွစ္မပါသည့္ သစ္ပင္ပမာ သဘာ၀၏ဒဏ္၊ ေလာက၏ဒဏ္ကို မခံႏုိင္ဘဲ အလြယ္တကူ လဲၿပဳိႏုိင္သည္၊၊
ဟင္းေကာင္းတစ္ခြက္ စားရဖုိ႔အတြက္ ဟင္းအႏွစ္က်ေအာင္ ခ်က္ၿပဳတ္တတ္ဖုိ႔ အေရးၾကီးေၾကာင္း အိမ္ရွင္မမ်ား သိၾကသည္၊၊ မွန္သည္၊ ဘ၀တစ္ခု တည္တည္ၾကည္ၾကည္ ေလးေလးနက္နက္ ၿဖစ္ဖုိ႔လည္း အႏွစ္လုိအပ္သည္၊၊ ပါဠိစာေပတြင္ ဘ၀၏အႏွစ္ ခုႏွစ္မ်ဳိးရွိေၾကာင္း ေလ့လာရသည္၊၊ ဘုရားေဟာ စာေပၿဖစ္၍ မွန္သည္ဟုပင္ ေၿပာရေတာ့မည္၊၊ အရွင္၏ အၿမင္အရ ဘ၀အႏွစ္ကို သုံးမ်ဳိးရွိသည္ဟု သုံးသပ္မိသည္၊၊ ဤသုံးမ်ဳိး ပိုင္ဆုိင္ထားလ်င္ အႏွစ္ၿပည့္၀သူ၊ ဘ၀တစ္ခု အေၿခက်သူဟု ေခၚဆုိႏုိင္သည္ဟု ၿမင္မိသည္၊၊ အရွင္သုံးသပ္မိသည့္ ဘ၀အႏွစ္ သုံးမ်ဳိးမွာ---
(၁) ပညာ၊
(၂) ကိုယ္က်င့္တရား၊
(၃) ၿငိမ္းေအးမႈ၊ တုိ႔ၿဖစ္သည္၊၊
ဘ၀တစ္ခု လူတစ္လုံး သူတစ္လုံးၿဖင့္ ရပ္တည္ႏုိင္ရန္ ပညာေရး အဓိကလိုအပ္သည္၊၊ နယ္ပယ္တစ္ ခုခုမွ ပညာတခုခုကို ႏွ႔ံစပ္ကြ်မ္းက်င္ထားလ်င္ ဘ၀တစ္ခု ခိုင္မာၿပီ၊ အႏွစ္တမ်ဳိးရွိၿပီဟု ဆုိႏုိင္သည္၊၊ မည္သည့္နယ္ပယ္ကမွ ပညာတခုခုကို မတတ္ေၿမာက္ထားဘူးဆိုလ်င္ ထုိသူ၏ဘ၀ ခိုင္မာမႈ မရွိေတာ့ၿပီ၊ အႏွစ္ရွိေသာ ဘ၀မၿဖစ္ႏုိင္ေတာ့ေခ်၊၊ ပညာတခုကို တတ္ေၿမာက္ထားသူႏွင့္ ပညာရပ္ ဘာကိုမွ်ေရေရ ရာရာ မတတ္သူတို႔မွာ အမူအရာအရပင္ ကြာၿခားသည္၊၊ စိတ္ပုိင္းဆုိင္ရာဖြင့္ၿဖဳိးမႈမ်ားတြင္လည္း အလိုအေလ်ာက္ ကြာၿခားလာေတာ့သည္၊၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ပညာတခုခုကို အခ်ိန္အတုိင္းအတာ တစ္ခုအတြင့္ တတ္ကို တတ္ေၿမာက္ေအာင္ သင္ၾကားသင့္သည္၊၊
ဆင္ေၿခမ်ဳိးစံုၿပၿပီး အခ်ိန္အတုိင္းတာတခုကို ကုန္လြန္ေစၿပီး၊ ပညာမတတ္သူမ်ားသည္ ဘ၀အႏွစ္မရွိ သူမ်ား ၿဖစ္လာေတာ့သည္၊၊ ဘ၀တြင္ ေက်နပ္ဖြယ္ အဆင့္တစ္ခုကိုလည္း လက္လႊတ္ လိုက္ရၿပီၿဖစ္မွန္း အရြယ္ကသက္ေသ ၿပဳလာတတ္သည္၊၊ ဤသူမ်ဳိးမ်ားမွာ စိတ္ၾကဳိက္ေနရာတစ္ခုကို ပုံမေဖာ္ႏုိင္ေတာ့ဘဲ ကံေပးသမွ်ၿဖင့္သာ ဘ၀တစ္ခုကို ေက်နပ္လုိက္ရေတာ့သည္၊၊ ကိုယ့္ဘ၀ အႏွစ္မရွိေတာ့ၿပီ ၿဖစ္မွန္းကိုလည္း လက္မခံလုိသည္ၾကားကပင္ လက္ခံလိုက္ရသည္၊၊ ေအာင္ၿမင္ေနသည့္ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို ေငးၾကည့္ေနရသည့္ ဤအခ်ိန္မ်ဳိးတြင္ ေနာင္တရရုံမွ အၿခားလုပ္စရာလည္း မရွိေတာ့ၿပီ၊၊
ယေန႔ေခတ္သည္ ပညာေရးတုိးတက္သည့္ ေခတ္ၿဖစ္သည္၊၊ သင္ၾကားလုိ၊ တတ္ေၿမာက္လုိသည့္ စိတ္ရွိဖုိ႔သာလုိသည္၊ မတတ္ေၿမာက္ႏုိင္ေသာ ပညာရပ္ဟူ၍ကား မရွိေတာ့ေပ၊၊ မိမိဘ၀ကို အႏွစ္ရွိရွိ တည္ေဆာက္လုိလ်င္ ပညာတခုကို လုံး၀ေသခ်ာ တတ္ေၿမာက္ေအာင္၊ ၿပီးဆုံးေအာင္ ၾကဳိးစားရမည္၊၊
အခ်ိန္အတုိင္းအတာ တစ္ခုအတြင္း ပညာတစ္ခုကို သင္ၾကားတတ္ေၿမာက္ၿပီဆုိလ်င္ လုိအပ္သည့္ ဘ၀အႏွစ္တစ္ခုကို ရၿပီဟု ဆုိႏုိင္သည္၊၊ သုိ႔ေသာ္ လုံး၀ၿပည့္စုံသြားၿပီဟုကား မဆုိသာေသးေခ်၊ အဘယ္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္“ကိုယ္က်င့္တရား အနားမပါေသာ ပညာေရးသည္ ေကာက္က်စ္မႈ သက္သက္သာ ၿဖစ္သည္”ဟု ဆုိထားေသာေၾကာင့္ ၿဖစ္သည္၊၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ပညာေရးအၿပင္ ကိုယ္က်င့္ တရားသည္လည္း ဘ၀၏ မရွိမၿဖစ္ အႏွစ္တခုၿဖစ္လာၿပန္သည္၊၊ ပညာတတ္ၿပီး ဘ၀ကို ဂုဏ္သိကၡာ ရွိရွိ ရပ္တည္ႏုိင္ရန္ ကိုယ္က်င့္တရား ရွိဖုိ႔လည္း လုိလာၿပန္သည္၊၊ ကုိယ္က်င့္တရား ေကာင္းေကာင္း ရရွိေရးကိုမူ သက္ဆုိင္ရာ ဘာသာအယူမ်ားက သင္ၾကားေပးတတ္ပါသည္၊၊
ယေန႔ေခတ္သည္ ပညာေရး တုိးတက္ေသာ ေခတ္ၿဖစ္သည္ဟု ဆုိႏုိင္သည္၊၊ ပညာေရးဘက္တြင္ တုိးတက္သည့္ ပညာတတ္မ်ားလည္းမ်ားသည္၊၊ သို႔ေသာ္ ကိုယ္က်င့္တရားပိုင္းတြင္မူ တိုးတက္မႈ နည္းသည္၊၊ ပညာေရးႏွင့္ ဘာသာေရး ဟန္ခ်က္မညီမႈကို ၿပသမႈတစ္ရပ္လည္း ၿဖစ္သည္၊၊ ေက်ာင္းပညာတတ္ၿပီး မိဘေက်းဇူး၊ ဆရာေက်းဇူး၊ မိသားစုေက်းဇူးႏွင့္ ပတ္၀န္းက်င္ေက်းဇူး မသိတတ္လ်င္ ထုိ ပညာတတ္သူမ်ားကို အႏွစ္ရွိသူမ်ားဟုေခၚဆုိရန္ ခက္သည္၊၊ ကိုယ္က်င့္တရားသည္ နယ္ပယ္က်ယ္ ၀န္းလွသည္၊၊ စစ္မွန္ေသာ ပညာေရး၏ ပန္းတုိင္မွာ ပညာတတ္ေလေလ ကိုယ္က်င့္တရား တုိးတက္ ေလေလ၊ ၿဖဴစင္ေလေလ ၿဖစ္ရမည္ၿဖစ္သည္၊၊
ကိုယ္က်င့္တရား ေဘာင္မရွိေသာ ပညာေရးသည္ ေမ်ာက္လက္ထဲ မီးစေရာက္သည္ႏွင့္ တူသည္ဟု ဟိႏၵဴဘာသာေရး က်မ္းမ်ားကဆုိသည္၊၊ ကုိယ္က်င့္တရားကို စံမၿပဳသည့္ ပညာတတ္မိသားစု၀င္ တစ္ဦးရွိေသာ မိသားစုမွာ ထုိပညာတတ္ဆုိသူ၏ အမ်ဳိးမ်ဳိးပညာၿပမႈကို ရင္စည္းခံၾကရေတာ့သည္၊၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ပညာေရးဟူသည္ ကိုယ္က်င့္တရားၿဖင့္ ေဘာင္ခတ္ႏုိင္မွ လိုရာပန္းတုိင္ေရာက္ၿပီး အမ်ားအက်ဳိးကိုလည္း သယ္ပိုးနုိင္သည္၊၊ သုိ႔မဟုက္လ်င္မူ အမ်ားကို ဒုကၡေပးသည့္ ပညာတတ္မ်ား ၿဖစ္လာတတ္သည္၊၊ ဤကဲ့သုိ႔ေသာ ပညာတတ္မ်ားကို ယေန႔ကမၻာတြင္ မ်ားစြာေတြ႔ႏုိင္သည္၊၊
ပညာတတ္ၿပီး ကိုယ္က်င့္တရားလည္း ေကာင္းမြန္သည့္သူတစ္ေယာက္ မိသားစုႏွင့္ ပတ္၀န္းက်င္တြင္ ေပၚေပါက္လာၿပီဆုိလ်င္ ထုိမိသားစု ပတ္၀န္းက်င္တခုလုံး ခ်မ္းသာၾကရေတာ့သည္၊၊ “သူေတာ္ ေကာင္း” ဆုိသည္မွာ ဤကဲ့သုိ႔ေသာ သူမ်ဳိးမ်ားကို ဆုိလိုဟန္ရွိသည္၊၊ ပညာေတာ္ၿပီး ကိုယ္က်င့္တရား ေကာင္းသည့္ သူမ်ားဟု ဆုိရမည္၊၊ ပါဠိစာေပတြင္ “ပညာတတ္ၿပီး ကုိယ္က်င့္တရား ေကာင္းသူတစ္ေယာက္ ေပၚေပါက္လာလ်င္ ထုိအရပ္ေဒသ ခ်မ္းသာ၊ တုိးတက္ရေၾကာင္း” ေဖာ္ၿပထားသည္၊၊
ပညာႏွင့္ ကိုယ္က်င့္တရား ၿပည့္စုံလာၿပီဆုိလ်င္ ဘ၀တြင္ အႏွစ္ၿပည့္လုလု ၿဖစ္လာၿပီ ၿဖစ္သည္၊၊ ပညာၿဖင့္ ဘ၀ကုိ စနစ္တက်တည္ေဆာက္ႏုိင္ၿပီး၊ ကုိယ္က်င့္တရားၿဖင့္ ဘ၀တြင္ အၿပစ္အနာအဆာ ကင္းလာမည္ ၿဖစ္သည္၊၊ အေတာ္အတန္ ဘ၀မုန္တုိင္း တုိက္ခတ္ရုံၿဖင့္ မရႈံးနိမ့္ႏုိင္ေတာ့ေခ်၊၊ ေလာကဓံကို ခံႏုိင္လာၿပီဟု ဆုိလိုသည္၊၊ သို႔ေသာ္ ပညာႏွင့္ ကိုယ္က်င့္တရားသည္ ဘ၀၏ ပန္းတုိင္ဟု မေခၚႏုိင္၊၊ ပညာေရးႏွင့္ ကိုယ္က်င့္တရားတုိ႔၏ ပန္းတုိင္မွာ ဘ၀ၿငိမ္းေအးမႈ ၿဖစ္သည္၊၊
ကိုယ္တတ္ထားသည့္ ပညာႏွင့္ ကိုယ္က်င့္ေနသည့္ ကိုယ္က်င့္တရားသည္ ကိုယ့္အတြက္ ေမ်ာက္လက္ မီးခဲရထားသလုိ ပူေလာင္ေနရလ်င္ ထုိပညာႏွင့္ ကိုယ္က်င့္တရားသည္ အဓိပၸါယ္မရွိ၊ ကုိယ္ သင္ထားသည့္ ပညာသည္ ကိုယ့္ဘ၀ကုိ ၿငိမ္းေအးေစရမည္၊၊ ကိုယ့္ ကိုယ္က်င့္တရားသည္ လည္း ကိုယ့္ဘ၀ကို ၿငိမ္းေအးေစသင့္သည္၊၊ မိမိတတ္ေၿမာက္ထားသည့္ ပညာသည္ မိမိဘ၀ကို ၿငိမ္းေအးမႈေပး၊ မေပးကိုလည္း ဆင္ၿခင္သုံးသပ္သင့္သည္၊၊
ပညာလည္းတတ္ ကိုယ္က်င့္တရားလည္း တုိးတက္ၿပီး၊ ၿငိမ္းေအးသည့္ ဘ၀ကိုလည္းရလာၿပီဆုိလ်င္ ဘ၀တစ္ခု လုံး၀အႏွစ္ၿပည့္သြားၿပီ ၿဖစ္သည္၊၊ အဓိပၸါယ္ရွိေသာဘ၀၊ အႏွစ္ၿပည့္ေသာ ဘ၀ဟု ေခၚႏုိင္ၿပီ ၿဖစ္သည္၊၊ အႏွစ္ၿဖင့္ ၿပည့္၀ေနသည့္ သစ္ပင္ကို ေလဒဏ္ မုိးဒဏ္တုိ႔ မလဲၿပဳိေစႏုိင္သလုိ၊ အႏွစ္ၿဖင့္ ၿပည့္၀ေနသည့္ လူတစ္ေယာက္၏ ဘ၀ကုိလည္း ပတ္၀န္းက်င္ အေၿခအေန အက်ပ္အတည္းမ်ားက ရႈံးနိမ့္သြားေအာင္ မၿပဳႏုိင္ေတာ့ေခ်၊၊ ဘ၀သည္ တုိးတက္သည္ထက္ တုိးတက္ၿပီး ၿငိမ္းေအးလာသည္၊၊ အႏွစ္ရွိေသာ ဘ၀ဟူသည္ကို အေကာင္းဆုံး ပုံေဖာ္လာႏုိင္ၿပီ ၿဖစ္သည္၊၊ ပညာ၊ ကိုယ္က်င့္တရား၊ ၿငိမ္းေအးမႈ၊ သုံးမ်ဳိး ညီမွ်လာေသာအခါ ဘ၀အႏွစ္ၿပည့္သည္ဟု မွတ္ယူရမည္ ၿဖစ္သည္၊၊ “အလင္း စက္” စာဖတ္သူမ်ားအားလုံး ဘ၀ကို အႏွစ္အသား ၿပည့္ၿပည့္ၿဖင့္ ပုံေဖာ္ႏုိင္ပါေစလုိ႔ ဆႏၵၿပဳလွ်က္ စာတမ္းကို အဆုံးသတ္လုိက္ပါတယ္၊၊
အလင္း စက္
(၂၀.၁၀.၂၀၁၀)
"ဘ၀ကို အလင္းေပးတဲ့ အလင္းစက္"
Wednesday, October 20, 2010
ဘ၀မွ အႏွစ္ကို ရွာေဖြၿခင္း၊၊ ၊၊
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
"အလင္းစက္"ဆိုက္တြင္ လစဥ္အလိုက္တင္ခဲ့ၿပီးသမွ် စာတမ္းႏွင့္၊ေဆာင္းပါးမ်ား ဖတ္ရႈရန္--
မေလးရွား ေရႊျမန္မာမ်ား၏ ပညာဒါန
ၿမန္မာ့အလွ ပုဂံေဒသ
ဆုေတာင္း၊၊
|
မယ္ေတာ္မာယာ အိပ္မက္ခန္း
ဘုရားအေလာင္းေတာ္
ေဂါ-ခရီးစဥ္ မွတ္တမ္းဓာတ္ပုံမ်ား
ေလးတင္ခန္း
ယေသာဓရာႏွင့္ ထိမ္းၿမားခန္း
ဆံေတာ္ပယ္ခန္း
ဒုကၠရစရိယက်င့္ခန္း
သုဇာတာ ဃနာႏုိ႔ဆြမ္း
ဘုရားၿဖစ္ခန္း
Sri Lanka timezone
သီရိလကၤာ မဟာေဗာဓိပင္ အစစ္
ဓမၼစၾကၤာေဟာခန္း
သီရိလကၤာ မဟာေဗာဓိပင္ အစစ္
သီရိလကၤာ မဟာေဗာဓိပင္ အစစ္
ရာဟုလာအေမြေတာင္းခန္း
moon stone
Alms contribution bowl for monks
Srilanka Arts
မဟာေစတီ၊ သီရိလကၤာ၊
သီဟုိဠ္-စြယ္ေတာ္
စြယ္ေတာ္စစ္ (သီရိလကၤာ)
ၿမန္မာ-ၿပကၡဒိန္
Srilanka Arts
Srilanka Arts
mountain inscription
Srilanka Arts
Srilanka Arts
Srilanka Pagoda Style
about 2000 years ago,Srilanka
To get Myanmar Font
ကလ်ာဏီေက်ာက္စာ(သီရိလကၤာ)
မဟာေစတီ၊ သီရိလကၤာႏုိင္ငံ၊
My Motto
လိုခ်င္တာ ရေအာင္ လုပ္၊၊ ဒါပဲရွိတယ္၊ဆုမေတာင္းနဲ႔၊ အကူညီ မေတာင္းနဲ႔၊၊ It is my motto.
view
ၿမတ္စြာဘုရား ပြင့္ေတာ္မူခဲ့ေသာ မဟာေဗာဓိပင္(အစစ္)
စြယ္ေတာ္တုိက္
စြယ္ေတာ္တုိက္ခန္း
Shwetigon Pagoda
borobudur in indonesia
THINKING
ပန္းခ်ီမ်ား ခံစားၾကည့္ပါ
ပတၱၿမားေရႊဂူ
ၿပစ္မရွိ ၿပစ္ရွာ။
လမင္းကိုေခြးေဟာင္လို႔
ေရႊလေရာင္ ေၿပာင္မပ်က္တယ္
ထြန္းလ်က္ပင္သာ။
ၿမေရႊဂူ ပတၱၿမားကိုလ၊
၀က္မ်ားက ၿငဴစူစြာ
ညြန္႔လူးကာတိုက္နဲ႔။
ပြတ္ေလေလ၊
ဂူေရႊမွာ အေရာင္ထြက္တယ္၊
ေရွးကထက္ကဲ။ ၊၊
(မန္လည္ဆရာေတာ္)
လမင္းကိုေခြးေဟာင္လို႔
ေရႊလေရာင္ ေၿပာင္မပ်က္တယ္
ထြန္းလ်က္ပင္သာ။
ၿမေရႊဂူ ပတၱၿမားကိုလ၊
၀က္မ်ားက ၿငဴစူစြာ
ညြန္႔လူးကာတိုက္နဲ႔။
ပြတ္ေလေလ၊
ဂူေရႊမွာ အေရာင္ထြက္တယ္၊
ေရွးကထက္ကဲ။ ၊၊
(မန္လည္ဆရာေတာ္)
သီတဂူသိမ္ေတာ္
ဖြားေတာ္မူပုံ
သစ္ပင္
|
"အလင္းစက္"သို
အရွင္ေက၀လ(အလင္းစက္)သည္ သီရိလကၤာႏုိင္ငံ၊ မကုဋာရာမၿမန္မာ ေက်ာင္းတုိက္ၾကီးတြင္ သီတင္းသုံးလ်က္-
University of Kelaniya ႏွင့္၊
Buddhist and Pali University of Sri Lanka-တုိ႔တြင္ ပညာသင္ၾကားလ်က္ရွိပါသည္၊၊
အလင္းစက္အရွင္ႏွင့္ ဗုဒၶစာေပမ်ား၊ အေထြေထြသိလိုသည္မ်ား အၾကံၿပဳ ေဆြးေႏြးလိုပါက ေအာက္ပါအီးေမးမွ ေမးၿမန္း၊ အၾကံၿပဳ၊ ေဆြးေႏြးႏုိင္ပါ သည္၊၊
"အလင္းစက္"ဆုိက္တြင္ ေရးသားတင္သမွ်ကုိ ေ၀ဖန္အၾကံၿပဳ၊ အမွားေထာက္ၿပလ်င္လည္း "အလင္းစက္အရွင္"မွ ေက်းဇူးတင္မည္ ၿဖစ္ပါသည္၊၊ ပညာၿဖင့္ ဘ၀ကို အလွဆင္ႏုိင္သူမ်ားၿဖစ္ၾကပါေစ၊၊
Email- ashinkevala01@gmail.com
Ashin kevala
Makutarama Myanmar Temple,
Dematagoda road, No-284, Colombo-09, Sri Lanka country.
Ph: +94 757 199 820/ +94 758 083 916
အသားထြင္းပန္းခ်ီ(သီရိလကၤာ)
Open Air Theatre
ေစတီပါဒေတာင္
ေရွးေဟာင္းေစာင္းတန္း(သီရိလကၤာ)
ၿမန္မာ စံေတာ္ခ်ိန္
သင္ေသသြားေသာ္
ဪ လူ႕ျပည္ေလာက
လူ႕ဘဝကား
အိုရ နာရ ေသရဦးမည္
မွန္ေပသည္တည္႕ ။
သို႕တျပီးကား
သင္ေသသြားေသာ္
သင္ဖြားေသာေျမ
သင္တို႕ေျမသည္
အေျခတိုးျမႇင့္
က်န္ေကာင္းသင့္၏ ။
သင္၏ မ်ိဳးသား
စာစကားလည္း
ၾကီးပြါးတက္ျမင့္
က်န္ေကာင္းသင့္၏ ။
သင္ဦးခ်၍
အမွ်ေဝရာ
ေစတီသာႏွင့္
သစၥာအေရာင္
ဉာဏ္တန္ေဆာင္လည္း
ေျပာင္လ်က္ ဝင္းလ်က္
က်န္ေစတည္း ။
ေဇာ္ဂ်ီ (ဒီဇင္ဘာ ၁၉၃၅)
ေလ့လာသူမ်ား
Yapahuwa
ၾကည့္သင့္ေသာ ဆုိက္မ်ား
- Sitagu Web-Page
- Burma meditation center for foreigners
- ဦးကုမာရ စာအုပ္စင္
- Oliver dhamma
- ေမာကၡပညာေရး မဂၢဇင္း
- ဆရာေတာ္ ဦးသီရိႏၵ၏ ဆြမ္းအလွဴ ဗြီဒီယုိမွတ္တမ္း-၂
- ဆရာေတာ္ ဦးသီရိႏၵ၏ ေန႔ဆြမ္းအလွဴ ဗြီဒီယုိမွတ္တမ္း
- ဆရာေတာ္ ဦးသိရိႏၵ၏ ဆြမ္းအလွဴဓာတ္ပုံမွတ္တမ္း
- အိပ္မက္လႈိင္းစာအုပ္တုိက္
- စကား၀ါေၿမစာၾကည့္တုိက္
- ေရွးၿမန္မာ
- Burmeseclassic(movies, songs, and news)
- ten basics of meritorious action(book)
- တရားေတာ္မ်ား ေဒါင္းေလာ့လုပ္ရန္
- ႏုိင္ငံအသီးသီးမွ ၿမန္မာေက်ာင္းတုိက္မ်ား
- ၿမန္မာ့အလင္းသတင္းစာ
- Nibbana.net
- Myanmar Ebooks
- မဂၤလာသတင္းစဥ္
- ဦးေကလာသ၏ ဓမၼအေျဖစာတမ္းမ်ား
- ပါခ်ဳပ္ဆရာေတာ္ၾကီး
- ကဗ်ာ၀ါသနာရွင္မ်ားအတြက္-ေဗဒါလမ္း ကဗ်ာစုစည္းမႈ
- သီတဂူဆရာေတာ္၏ တရားေတာ္မ်ား နာယူရန္
- What a Buddha Taught net
- What the Buddha Taught
- Tipitaka quotation
- ဓမၼပဒပါဠိ+English
- Dictionary of Pali Proper names
- Paccuppan Kamma Vada books
- Pitaka knowledge into English
- တိပိဋက ၿမန္မာၿပန္
- ပီနန္ေက်ာင္းၾကီး
- ဦးပုည၀ံသ
- မနာပဒါယီဆရာေတာ္
- Sitagu Star
- သဒၶမၼရံသီတရားေတာ္မ်ားနာယူရန္
- ဓမၼဥယ်ာဥ္ဆရာေတာ္
- ဆဌမူ တိပိဋကပါဠိေတာ္
- ျမန္မာျပန္ တိပိဋက
- A study of the Concept of the Paccekabuddha by Ria Kloppenborg
- B.P.U. university in Srilanka
- ေဒါက္တာနႏၵမာလာ.အဘိဓမၼာပို႔ခ်ခ်က္မ်ား
- Abhidhamma in Practice(book)
- ေဒါက္တာ ေရ၀တဓမၼ စာအုပ္
- ၿမန္မာသတ္ပုံက်မ္း
- စြယ္ေတာ္ဆုိက္(သီရိလကၤာ)
- ယဥ္သင္းအိ တရားဆုိက္
- ရေ၀ႏြယ္(အင္းမ)
- B.P.S.Publication
- Tipitaka Atthakatha in Sinhala
- Tipitaka Pali in Sinhala
- Dhamma Download
- "အလင္းစက္"မိသားစုကမၻာ
- ဦးကုသလသာမိ
- ဦးသီလာနႏၵ၏ အဘိဓမၼာပုိ႔ခ်ခ်က္မ်ား
- ပရိတ္ၾကီး(၁၁)သုတ္
- မုိးကုတ္၀ိပႆနာေလ့လာ၊ နာယူလုိသူအမ်ားအတြက္
- စြယ္ေတာ္တုိက္(သီရိလကၤာ)
- မီးၿပတုိက္
- Light of Buddha Dhamma foundation
- English Dhamma
- Eleven Media Group
- Top side 50
- ခ်ယ္ရီၿမဳိ႔ေတာ္စာအုပ္စဥ္
- Dhamma Ebooks
- English learning
- ၿမန္မာ တရား၊ ရုပ္ရွင္၊
မ်က္ေၿဖ၊၊ ၊၊
သူတည္းတစ္ေယာက္၊ ေကာင္းဖုိ႔ေရာက္မူ၊ သူတစ္ေယာက္မွာ၊ ပ်က္လင့္ကာသာ၊ ဓမၼတာတည္း၊၊
ေရႊအိမ္နန္းႏွင့္၊ ၾကငွန္းလည္းခံ၊ မတ္ေပါင္းရံလွ်က္၊ ေပ်ာ္စံရိပ္ၿငိမ္၊ စည္းစိမ္မကြာ၊ မင္းခ်မ္းသာကား၊ သမုဒၵရာ၊ ေရမ်က္ႏွာထက္၊ ခဏတက္သည့္၊ ေရပြက္ပမာ၊ တစ္သက္လွ်ာတည္း၊၊
ၾကင္နာသနား၊ ငါ့အားမသတ္၊ ယၡဳလႊတ္လည္း၊ မလြတ္ၾကမၼာ၊ လူတကာတုိ႔၊ ခႏၶာခုိင္ၾကည္၊ အတည္မၿမဲ၊ ေဖာက္လြဲတတ္သည္၊ မခြ်တ္စသာ၊ သတၱ၀ါတည္း၊၊
ရွိခိုးအကြ်န္၊ ပန္ခဲ့တုန္၏၊ ခိုက္ၾကဳံ၀ိပါက္၊ သံသာစက္၌၊ ၾကဳိက္လက္တြန္မူ၊ တုံ႔မယူလုိ၊ သခင္မြန္ကို၊ ခ်န္ဘိစင္စစ္၊ အၿပစ္မဲ့ေရး၊ ခြင့္လ်င္ေပးသည္၊ ေသြးသည္အနိစၥာ၊ ငါးခႏၶာတည္း၊၊ ၊၊
(အနႏၵသူရိယ)
ေရႊအိမ္နန္းႏွင့္၊ ၾကငွန္းလည္းခံ၊ မတ္ေပါင္းရံလွ်က္၊ ေပ်ာ္စံရိပ္ၿငိမ္၊ စည္းစိမ္မကြာ၊ မင္းခ်မ္းသာကား၊ သမုဒၵရာ၊ ေရမ်က္ႏွာထက္၊ ခဏတက္သည့္၊ ေရပြက္ပမာ၊ တစ္သက္လွ်ာတည္း၊၊
ၾကင္နာသနား၊ ငါ့အားမသတ္၊ ယၡဳလႊတ္လည္း၊ မလြတ္ၾကမၼာ၊ လူတကာတုိ႔၊ ခႏၶာခုိင္ၾကည္၊ အတည္မၿမဲ၊ ေဖာက္လြဲတတ္သည္၊ မခြ်တ္စသာ၊ သတၱ၀ါတည္း၊၊
ရွိခိုးအကြ်န္၊ ပန္ခဲ့တုန္၏၊ ခိုက္ၾကဳံ၀ိပါက္၊ သံသာစက္၌၊ ၾကဳိက္လက္တြန္မူ၊ တုံ႔မယူလုိ၊ သခင္မြန္ကို၊ ခ်န္ဘိစင္စစ္၊ အၿပစ္မဲ့ေရး၊ ခြင့္လ်င္ေပးသည္၊ ေသြးသည္အနိစၥာ၊ ငါးခႏၶာတည္း၊၊ ၊၊
(အနႏၵသူရိယ)
အမ်ိဳးအစား
- article (33)
- myanmar books (1)
- notes (2)
- poem (3)
စာမွတ္စု
|
Followers
အေတြး
Arts
Arts
ancient India at the time of the Buddha
room library
အလင္း စက္
အလင္း စက္- စာအုပ္စဥ္
+ ေပထက္အကၡရာတင္ ေနာက္က်ေပမယ့္
+ ဘာသာၾကီးေလးခုအႏွစ္သာရ
+ သဂၤါယနာ
+ သူငယ္ခ်င္းလုိပဲဆက္၍ေခၚမည္ ခုိင္ (တကၠသုိလ္ဘုန္းႏုိင္)
+ Ashin Mahakassapa
+ Ashin Ananda
+ မုိးနဲ႔ ေၿမ
+ Nibbana and Theravada perpective,Dr,Dhammapiya
+ နိဗၺာန္ (ေဒါက္တာမၼပီယ)
1 .Ph,D Thesis by Dr.Dhammasami
2 .Dr.Dhammasami
3 .Dr.Dhammasi
4 .Dr.Dhammasami
5 .Dr.Dhammasami
6 .Dr.Dhammasami
7 .Dr.Dhammasami
8 .Dr.Dhammasami
9 .Dr.Dhammasami
+ ၀ိသုဒၶိမဂ္ၿမန္မာၿပန္ (မဟာစည္)
+ ၾသကာသဋီကာ
+ ၀ိဇၨာမဂၢဒီပနီ(လယ္တီဆရာေတာ္)
+ နိဗၺာန္ (ပါရဂူ)
+ ကစၥည္းသဒၵါၾကီး (အဂၤလိပ္ဘာသာၿပန္)
+ Getting Ph.D
+ တိပိဋကလမ္းညြန္ (ဦးကိုေလး)
+ King Asoka and Buddhism
+ ၿမန္မာစာေပတုိက္ပြဲၾကီးမ်ား အေၾကာင္း (ေမၿမဳိ႔ မုိးၾကည္)
+ Pali Roots in Saddaniti (Dr.Silananda)
+ 2.Pali Roots in Saddaniti (Dr.Silananda)
+ လြမ္း (တကၠသုိလ္ဘုန္းႏုိင္)
+ လြမ္းေတးမဆုံးေစႏွင့္ ေစာနန္းသခင္ (တကၠသိုလ္ဘုန္းႏုိင္)
+ မုိးည အိပ္မက္ၿမဴ (တကၠသုိလ္ဘုန္းႏုိင္)
+ ကဗ်ာ (တကၠသုိလ္ဘုန္းႏုိင္)
+ ညီမေလးရယ္ စုိးရိမ္မိတယ္ (တကၠသုိလ္ဘုန္းႏုိင္)
+ ေႏြကႏၱာဦး (တကၠသိုလ္ဘုန္းႏုိင္)
+ မုိးေတြရြာမွၿဖင့္လ်င္ကြယ္ (တကၠသုိလ္ဘုန္းႏုိင္)
+ ေမာင့္ဘ၀ ညအလားကြယ္ (တကၠသုိလ္ဘုန္းႏုိင္)
တန္ခူးေလႏွင့္ေလ်ာေတာ့သည္(တကၠသုိလ္ဘုန္းႏုိင္)
+ ေယာမင္းၾကီး ဦးဘုိးလႈိင္ အတၳဳပၸတၱိႏွင့္၊ ရာဇာဓမၼသဂၤဟက်မ္း
+ ႏွင့္ေငြ႔တေထာင့္ မုိးတေမွာင့္ (တကၠသုိလ္ဘုန္းႏုိင္)
+ ၀သန္ေလခ်ိန္ မွန္ကူး (တကၠသုိလ္ဘုန္းႏုိင္)
+ ကဗ်ာဆရာ၏ ရိုးေၿဖာင့္မႈ (ဒဂုံတာယာ)
+ History of Srilanka
+ ပါရမီဒီပနီ(လယ္တီ)
+ သမၼာဒိဌိဒီပနီ(လယ္တီ)
+ ဥတၱမပုရိသဒီပနီ(လယ္တီ)
+ ဗုဒၶအံေတာ္သမုိင္း
+ တင္မုိးအမွတ္တရ
+ နိယာမဒီပနီ(လယ္တီဆရာေတာ္)
+ ဗုဒၶဘာသာအႏုပညာ(တုိက္စုိး)
+ ေမတၱသုတ္(ဦးသုခ)
+ Abhidhamma Research Study(Nyanaponika)
+ ၿမတ္ဗုဒၶေဒသနာ(ဦးကိုေလး)
+ ၿမတ္ဗုဒၶပြင့္ေတာ္မူရာ မဇၹ်ိမေဒသ(U kelasa)
ညီေတာ္အာနႏၵာ၏ ဘ၀တသက္တာမွတ္တမ္း.ဒုတြဲ
+ ငါးရာ့ငါးဆယ္အႏွစ္ခ်ဳပ္(ဦးေအာင္ညြန္႔၀င္း)
+ ပါဠိစာေပ သမုိင္း(ေဒၚအုန္း)
+ ကိုရမ္က်မ္း
+ ၃၇ မင္း(ဦးဖုိးက်ား)
+ ေဗာဇၹ်င္ခုႏွစ္ပါးတရာေတာ္(သေၿပကန္ဆရာေတာ္)
+ သေၿပညဳိ(မင္းသု၀ဏ္)
1. အဘိဓမၼာသင္ၾကားပို႔ခ်ခ်က္(ဦးသီလာနႏၵ)
+ Abhidhammasamuccaya by Asanga (Walpola Rahula)
+ Kusala in Canon and Commentary
+ Writing Thesis(24.9.2010)
+ A study of Moegoke meditation method
+ Research Project,how to write it
+ Patthanuddesadipani
+ Roots,good and evil
+ Dhamma Theory(Y.Karunarasa)
+ Molecular cousciousness of Theravada
+ နိဗၺာနဒီပနီ
+ အနတၱဒီပနီ
+ အာနာပါနဒီပနီ
+ ဥေရာပဒီပနီ
+ ၀ိပႆနာဒီပနီ
+ စတုသစၥဒီပနီ
+ လကၡဏဒီပနီ
+ နိဗၺာန္အေမးေၿဖဒီပနီ
+ လယ္တီတရားေဟာ
+ ေဗာဓိပကၡိယဒီပနီ
+ သရဏဂုဏ္၀ိနိစၦယ
+ ဘာ၀နာဒီပနီ
+ Mudita(Nyanamolika)
+ The Buddha and his Teaching
+ Process of consciousness and matter in Abhidhamma(Dr.Revatadhamma)
+ Scientific Base of Consciousness of Abhidhamma
+ Woman in the Modern Society
+ သိဂၤါေလာ၀ါဒသုတ္(English)
+ Rupa in Abhidhamma
+ Process of consciousness and matter(Dr.Revatadhamma)
+ ၀ိမုတၱိမဂၢပါဠိ
+ Samatha and Vipassana in Theravada Abhidhamma
+ Study of Meditation
+ Mindfulness in Pali Nikaya
+ Mission Accomplishment
+ Two Truth in Abhidhamma
+ Unanswered Quesions (Dr.Karunarasa)
+ Kusala in Pali Canon
+ Including Reflecting
+ Analysis of Punna and Kusala in Pali Nikaya
+ History of Mindfulness in Mahasatipatthana Sutta
+ Manual of Abhidhamma
+ A study of Meditation Method
+ Milinda Panha(Manava)
+ What the Buddha believe
+ Bhikkhuni Sasana
+ Sanskrit English Dictionary
+ Venerable Ananda
+ A study of Mahasatipatthana Sutta on meditation technique By Dr.Asacha
+ The socia-political dimensions of Theravada Buddhism By Dr.Indaka
+ ၁၂ လရာသီ ပြဲေတာ္မ်ားအေၾကာင္း(ေဒၚခင္မ်ဳိးခ်စ္)
+ အရိပ္(မစႏၵာ)
+ ပါဠိစာေပ
+ the guide of Vipassana
+ Vedananupassa
+ သုေတသန သရုပ္ၿပအဘိဓာန္(ဗ်ာပုံတိုက္သစ္ ဆရာေတာ္)
+ ၿမန္မာၿပည္မွ ေဒါက္တာဘြဲ႔သံဃာေတာ္မ်ား စာရင္း(ေဒါက္တာနႏၵက)
+ မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ တဘ၀သံသရာ(ဦးေဃာသိတ)
+ The notion of Ditthi in Theravada Buddhism
+ Hand book of Pali literature(Hinnuber)
+ Causality.Central Philosophy of Buddhism
+ myanmar religion
+ metaphor and literalism by Soonil Hwang
+ Sammasati by Ven P.A.Payutto
+ ဗုဒၶဘာသာအေထြေထြဗဟုသုတ(ဦးခ်စ္ေမာင္(စိႏၱာမဏိ)
+ origin of buddhist meditation by Alexander wynne
+ the theravada polity of Burma by John.H. Badgley
+ Rebirth and Gandhabba by Steffens
+ Major World Religions by Lloyd Ridgeon
+ Therigatha:Women in the footsteps of the Buddha by Kathryn R.Blackstone
+ အာနာပါနဒီပနီ(လယ္တီဆရာေတာ္)
+ ဒါနာဒိဒီပနီ(လယ္တီဆရာေတာ္)
+ ေထရာ၀ါဒဗုဒၶဘာသာ(ဦးဧသက)
+ ပရိတ္(၁၁)သုတ္၊ ပါဠိ+ၿမန္မာ
+ ေရွးေဟာင္း ၿမန္မာေက်ာက္စာမ်ား-ဒုတြဲ(ဦးၿငိမ္းေမာင္)
+ စာၾကည့္တုိက္ႏွင့္ သုတမယစာေစာင္
+ ရာဇကုမာရ္
+ ၿမစ္တုိ႔၏ မာယာ(ဂ်ဴး)
+ ႏုိင္ငံၿခားကဗ်ာ ခံစားမႈ(ေမာင္သာႏုိး)
+ ရွင္ေစာပု(ခ်စ္ဦးညဳိ)
+ ဘ၀ခရီးသည္(ပါရဂူ)
+ ပါးစပ္ရာဇ၀င္(ေမွာ္ပီဆရာသိမ္း)
+ စာေရးၿခင္း အတတ္ပညာ(ၿမသန္းတင့္)
+ ၿမန္မာေရွးေဟာင္းေက်ာက္စာမ်ား(ဦးၿငိမ္းေမာင္)
+ ရာဇာဓိရာဇ္အေရးေတာ္ပုံ(Dr.ႏုိင္ပန္းလွ USA)
+ Buddhism in myanmar by roger bischoff
+ သားေတာ္ရာဟုလာ(ပါရဂူ)
+ ပထမၿမန္မာစာေရးဆရာၾကီးမ်ား(မင္းယုေ၀)
+ မွန္နန္းရာဇ၀င္-အဂၤလိပ္ဘာသာၿပန္
+ သီရိလကၤာဗုဒၶဘာသာသမုိင္း(ဦးေကလာသ)
ME
အလင္း စက္စာအုပ္စဥ္(၂)
3. လူေသလူၿဖစ္၀ါဒါႏု၀ါဒါ ၀ိနိစၧယ (သာသနာေရး ဦးစီးဌာန)
4. ပါဠိစာေပသမုိင္း (မုိင္းခုိင္းၿမိဳ႔စားၾကီး)
5. အိႏၵိယသာသနာသမုိင္း (ဦးၿမင့္ေဆြ)
6. ရာဇကုမာရ (ခ်စ္ဦးညဳိ)
7. ၿမန္မာတုိ႔၏ကိုးကြယ္မႈႏွင့္ ကိုယ္က်င့္တရား (ေဒၚစြမ္းၾကည္၊ ဘြဲ႔ယူက်မ္းစာ)
8. ၿမန္မာဆုိတာ (ေဒါက္တာသန္းထြန္း)
9. ရာဇာႏွင့္သာသနာ (ပါရဂူ)
10. ဗုဒၶဓမၼအႏွစ္ခ်ဳပ္ (ဦးေကလာသ)
11. သစၥာရွာဖုိ႔ ၿမင္းစီးသူ (ေက်ာ္၀င္း)
12. ဘ၀ခရီးသည္(ပါရဂူ)
13. ေယာနသန္ဇင္ေယာ္()
14. ရင္သားကင္ဆာသုေတသန(ပါေမာကၡ မင္းဓာတု)
15. ကမၻာေက်ာ္၀တၳဳတုိမ်ားႏွင့္ တက္တုိး၏ရွင္းၿပခ်က္
16. ဥေရာပယဥ္ေက်းမႈ အႏုပညာမိတ္ဆက္(ခင္မ်ဳိးခ်စ္)
17. ႏြမ္းလ်အိမ္အၿပန္(ၾကည္ေအး)
18. အေမြ(ေအာင္သင္း)
19. ၿမန္မာ့မဟာဂီတ(လူထုေဒၚအမာ)
20. ၿမန္မာစာ ၿမန္မာမႈကိုၿပဳစုပ်ဳိးေထာင္ခဲ့ၾကသူမ်ား
21. ဂ်ဴး၏၀တၳဳတုိ ၃၆ပုဒ္
22. ကန္႔ကူလက္လွည္(ေအာင္သင္း)
23. စာေပသမုိင္း ပုဂၢဳိလ္ေရးအေတြးအၿမင္မ်ား(ေမာင္ေဇယ်ာ)
24. Pali commentarial Literature
25. A history of Pali Literature
26. သေၿပညဳိ(မင္းသု၀ဏ္)
27. ပါဠိစာေပသမုိင္း(ေမဘယ္)
28. ၿမန္မာ၀တၳဳတို ၁၀၀
29. Theravada exegetical literature,Atthakatha and Tika
30. အၾကဳိက္ဆုံး၀တၳဳတုိမ်ား
31. အမၺပါလီ(ပါရဂူ)
32. ပိေတာက္ေၿမေဆာင္းပါးေပါင္းခ်ဳပ္
33. ပန္းၿမဳိင္လယ္က ဥယ်ာဥ္မွဴး
34. စိမ္းေနအုံးမည့္ ကြ်န္ေတာ့္ေၿမ
35. စစ္တကၠသိုလ္ေရႊရတုမဂၢဇင္း
36. အဘိဓမၼာသင္ၾကားပုိ႔ခ်ခ်က္-2- ဦးသီလာနႏၵ
37. အဘိဓမၼာသင္ၾကားပို႔ခ်ခ်က္-၃- ဦးသီလာနႏၵ
38. အဘိဓမၼာသင္ၾကားပို႔ခ်ခ်က္-၄- ဦးသီလာနႏၵ
39. အဘိဓမၼာသင္ၾကားပို႔ခ်ခ်က္-5- ဦးသီလာနႏၵ
40. 2009 ပညာသင္ႏွစ္တြင္၊ သီရိလကၤာႏုိင္ငံ၊ ေကလနိယတကၠသိုလ္မွ Master of Arts=မဟာ၀ိဇၨာဘြဲ႔ ခံယူၾကမည့္ၿမန္မာသံဃာေတာ္မ်ား ဘြဲ႔ယူအခန္းအနား
41-မဟာဂီတ(လူထုေဒၚအမာ)
2 comments:
အျပန္ျပန္ အလွန္လွန္ဖတ္ရင္းးးး အားက်မွုမ်ားႏွင့္အတူ
အႏွစ္သာရႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ဘဝတစ္ခု ထူေထာင္ႏိုင္ထား
ၿပီလားဟု ကိုယ့္ဘာသာ ျပန္ေမးရင္းးး
တပည့္ေတာ္ အမ်ားႀကီး ႀကိဳးစားသြားရပါအုန္းမည္။
အရမ္းကို သေဘာက်မိတဲ့ Post ေလးတစ္ခုပါ။
ရိုေသေလးစားျခင္းမ်ားစြာႏွင့္.....ခင္မာလာေအာင္....:)
တကယ့္ကို အဆီအႏွစ္ျပည့္ဝတဲ့ စာပါဘုရား။ တပည့္ေတာ္လည္း ႀကိဳးစားသြားပါဦးမယ္ဘုရား။
Post a Comment